Altuak eta baxuak

"Aurrezkuntzan neska lagun txiki bat nuen. Ez dut bere izena gogoratzen baina bai behin eman nion aholku sekretua. Esan nion inguratzen gintuzten izaki erraldoi horiek, heldu izena hartzen zutenak, beti begiratzen zutela gorantz ibiltzean. Ondorioz, geuk, txikiek forma eta kolore ugariko gauza miresgarriak topatu genitzakela zoruan, begirada baxu mantenduz.¿Agian haiek izango ziren paleontologiarekin dudan harremanaren hastapenak?"

"Carl Sagan eta biok New Yorken jaio ginen, eta biok ere biologia eta astronomia genuen gustoko. Carl-ek, altua izanik, astronomia aukeratu zuen; neronek paleontologia, txikia bait naiz ni. Beti pentsatu nuen bera etengabe gora begira egongo zela (bere telebista saioa, "Cosmos", aurkeztean askotan egiten zuen moduan), nik neure aholkua jarraituz lurzorua aztertzen jarraitzen nuen bitartean. Hau zeharo gainditu nuen (literalki) pasa den hilean, Parisen. (...)"

Stephen Jay Gould
"Flamenkoaren irribarra" liburutik

0 comments:

Copyright © 2008 - La fusée - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template